Sabtu, 19 Januari 2008

Meneruskan Perjuangan Ku

Seperti dalam post yang lepas ( Baca post "Bagaimana Pengalaman Seks Ku Bermula" jika belum membacanya. ) pergaulan aku dan Hawa telah dibataskan dan diawasi berbanding dulu. Tetapi, sesudah mengetahui akan perasaan yang seronok itu ( Walau tiada intercourse ) aku mempunyai "desire" yang membuak-buak untuk mengulanginya. Jadi pelbagai cara aku fikirkan untuk mengaturkan supaya aku boleh mengulagi "permainan" itu. Hehehe…

Antaranya ialah menyelinap masuk ke rumah Hawa ketika malam hari, tetapi ah… Tak boleh jadi fikir ku. Nanti orang sangka pencuri lagi teruk.

Dan akhirnya aku pada suatu petang yang riang, aku keluar bermain-main bersama rakan-rakan sejiran ku. Semuanya anak-anak lelaki la. Kami main permainan sorok-sorok. Tetapi tak puas lagi bermain, aku dipanggil oleh ibuku.

"Adam!"

"Adam!"

"Balik!" jerit ibuku dengan lantang.

Mahu tak mahu, aku pun akur. "Kenapa ma?" tanya ku pada ibuku.

"Mama nak pergi ke pasar beli lauk-pauk untuk kita makan malam ni. Adam jaga rumah ya," ibuku memberi penjelasan.

Walaupun rasa keberatan, aku mengiyakan saja arahan ibuku itu. Maka aku naiklah kerumah dan duduk termenung di ruang anjungan rumahku. Tiba-tiba aku terfikirkan Hawa dan lantas terkenangkan "permainan" yang diajarkan oleh Hawa tempoh hari. Dan pada masa yang sama, "desire"ku membuak-buak untuk "bermain" dengan Hawa. Dengan tidak membuang masa lagi, aku pun terus menjenguk-jenguk kearah rumah Hawa untuk mencari kelibatnya.

Memang kasihan keluarga si Hawa ni. Ibunya bekerja, dia tinggal di rumah sendirian. Tapi ibunya akan membeli makanan dari kedai untuk Hawa. Ayahnya? Tiada berita sejak kemalangan kapal tenggelam di perairan Vietnam dalam proses mencari gali minyak.

Ah, aku melihat bayang-bayang Hawa. Maka aku keluar dan menjerit kecil kearah Hawa.

"Hawa…"

"Hawa…"

Dan Hawa pun berpaling dan nampak ceria bila melihatku…

Dia melambai-lambai sambil tersenyum…

Tanpa membuang masa lagi aku terus saja menjejak kaki kerumahnya. Aku ingin saja terus mengajaknya "bermain", tetapi ragu-ragu Hawa akan menolak. Iyalah, mana tau dia dah takut sebab farajnya sakit hari tu…

Tetapi bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal, Hawa terus saja berkata,

"Kenapa abang lama tak datang sini?" marahnya dengan manja. Ya, sememangnya aku dilarang keras oleh ayahku untuk ke rumah Hawa lagi. Kalaulah ayah ku tahu aku datang ke rumahnya hari ni, fuh habislah aku.

"Takdela, diorang Dika ( kawan sejiran ku ) selalu ajak abang main," jadi abang tak datang sini la," perkara yang sebenar cuba ku sembunyikan dari Hawa.

"Hawa buat ape tadi?"

"Tengok video… Jomlah bang tengok sama," Hawa menarik tangan ku duduk di sofa yang tersususn rapi depan set televisyen 29" jenama SONY.

Aku pun ikut saja, dan bukan main terkejut aku, rupa-rupanya video yang dimaksudkan Hawa itu ialah filem lucah! Ah, aku bukan main "excited" lagi apabila menontonnya.

Dalam filem itu dipaparkan sepasang lelaki dan perempuan diatas sofa yang sangat mewah sedang berbual-bual. Entah apa yang dicakapkannya aku tak faham, dan aku tak peduli. Prempuan itu hanyalah berpakaian ala-ala bikini gitu dan kemudian lelaki itu memegang dan mengusap-usap buah dada perempuan itu. Perempuan itu nampaknya menyukainya dan membiarkan saja.

Aku merapati Hawa dan membisikkan ke telinga Hawa, "Hawa, kita main macam tu nak?"

"Nantilah bang, tengok ni dulu," jawab Hawa padaku.

Dan aksi di di kaca tv itu semakin HOT, lelaki itu telah menanggalkan bra perempuan itu dan mula menghisap-hisap puting susu pula. Satu puting dihisap-hisap, satu puting lagi diramas-ramas menggunakan tangan… Kemudian mereka berciuman, dan kenbali lagi adegan "menyusu"… Lepas tu, lelaki itu menanggalkan seluar dalam perempuan itu dengan agak kasar dan ala-ala binatang dominan gitu. Perempuan itu hanya akur saja dan lepas tu, lelaki itu membuka kangkang perempuan itu lebih luas dan nampaklah faraj perempuan itu. Putih, tembam, bersih tanpa bulu ( Maklumlah cerita blue ), dan kemudian lelaki itu menyelak faraj perempuan itu, kemerah-merahan dan tersusun rapi seperti faraj Hawa yang pernah ku tengok.

Sesiapa saja pasti tidak dapat melupakan faraj seindah itu… Tanpa ku duga, lelaki itu mencucuk faraj perempuan itu manggunakan jari tengahnya dan masuk sampai ke pangkal jarinya. Aku pun hairan faraj boleh sedalam itu? Mengapa faraj Hawa cetek betul? Dalam fikiranku, nanti aku mau cucuk faraj Hawa begitu masa "main pepek" dengannya…

Kemudian lelaki itu mengeluarkan tangannya dan membuka kangkang perempuan itu dengan lebih lebar lagi, dan MENEKUP mukanya ke faraj perempuan itu… Aku menjadi semakin "excited" dan ingin menirunya juga nanti… Hehehe…

Kemudian lelaki itu menjilat-jilat clitoris perempuan itu, ah jijik dalam hati ku. Itu kan tempat kencing. Maklumlah belum memahaminya… Tetapi reaksi perempuan itu begitu mengasyikkan dan lelaki itu menukar style dari menjila kepada menghisap…

"Ahh.. Ouh.." raung perempuan itu…

Dan tiba-tiba "*&^%$#@!@#$%^&*" video itu rosak. Bukan pemain video itu yang rosak, tetapi pitanya. Mungkin berkulat. Tahu-tahu sajalah VHS.

"Ah, rosak pula…" keluh Hawa…

Tanpa ragu-ragu lagi aku terus mengajak Hawa "main pepek"… dan cuba teka… Hawa menganggukkan kepalanya…

Maka aku cuba meniru adegan yang kulihat tadi dan cuba mencium bibir Hawa… Hawa nampaknya kurang menyenanginya dan menarik bibirnya masuk mengulum bibirnya sendiri… Namun aku tak putus asa dan minta Hawa meniru adegan filem tadi, kami berdua berciuman la, mau sampai 10 minit ku rasa, main-main cium, cium sana, cium sini…

Lepas tu aku meraba dada Hawa, takde apa-apa… Ha, itu aku tau… Hawa masih kecil lagi… Jadi dengan mengejut aku memegang faraj Hawa dari luar seluarnya… Terkejut juga Hawa… Terus dia mengepit tangan ku dengan kakinya…

"Ih… abang ni," suaranya manja… Aku menyuruh Hawa membuka seluarnya dan seluar dalamnya… Hawa menurut saja… kemudian, aku Nampak lagi pemandangan yang indah itu… Faraj yang indah… Ah, aku pun menyelaknya dan mengorek-ngorek faraj Hawa sambil menggosok-gosok kemaluan ku di sofa… Aku cuba mengukur kedalaman faraj Hawa, dan ternyata tidak sampai pun setengah inci (Memangla tak masuk lubang vagina pun). Ah, cetek saja. Jadi aku pun mengorek-ngorek faraj Hawa, Hawa mengambil bantal dan memeluk bantal itu membiarkan aku "mengorek-ngorek" farajnya… Tiba-tiba aku rasa seperti terkencing, dan terus "ke-excitedan" ku terhadap faraj Hawa hilang… Dan aku berhenti.

"Sudah, habis sudah," kataku pada Hawa…

Hawa hanya diam dan tersenyum…

Aku terus bangun dan selepas mengemas-ngemaskan keadaan dan seluar Hawa, aku terus balik rumah… Bila aku balik rumah check memang kencingla, belum datang mani lagi la oi…


 


 

Nantikan lagi episode yang seterusnya…

1 ulasan:

Unknown berkata...

Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
Tumpang Iklan
Abang..seronoknya..
Nak lagi..boleh?
>>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<