Isnin, 21 Januari 2008

Hawa Berpindah

Setahun telah berlalu berdasarkan kronologi kisah ini. Ibu Hawa telah berkahwin lagi, dengan seorang jurutera yang bekerja di syarikat berkenaan petroleum. Maka, secara automatik mereka berpindah ke rumah baru. Semenjak itu aku jarang berjumpa dengan Hawa, apatah lagi hendak "main pepek" dengannya. Huh! Betapa aku merindui saat-saat manis ketika "bermain-main" bersama Hawa.

Tetapi, kami berdua telah masuk ke sekolah rendah yang sama, Cuma berlainan kelas. Aku masuk kelas A, dia masuk kelas B. Pergaulan kami di sekolah bukanlah rapat sangat sebab ada kawan-kawan yang lain, Namun Hawa akan sentiasa mencari ku jika ada apa-apa, seperti meminjam buku teks. Ya, Hawa ini memang tak cermat orangnya walaupun perempuan…

Pada suatu hari, ayah dan ibu ku bergegas untuk pulang ke kampung. Ada hal kecemasan dengar-dengarnya. Oleh sebab pada masa itu bukan musim cuti sekolah, aku tak dibenarkan ikut. Orang tua ku memang menitik-beratkan hal-hal pelajaran, buktinya ayah ku seorang Sarjana dalam bidang pendidikan dan psikologi. Dan aku juga walaupun tidak pernah masuk tadika, tahu saja membaca di bawah pengajaran ibu ku. Walhal, masih ramai lagi rakan-rakan sekelas ku belum tahu membaca walau pun datang dari kelas tadika yang exclusive bayarannya. Berbalik kepada hal orang tua ku pulang ke kampung dalam keadaan terburu-buru tadi, aku dititip pada siapa lagi kalau bukan satu-satunya mak cik saudara ku yang terdekat!

Ha! Ada perasaan sedih kerana ditinggalkan, tetapi perasaan excited itu melebihi. Excited pasal apa ya? Tahu-tahu sajalah! "Main pepek!"

Maka aku mengemaskan pakaian ku sementara ayah dan ibu ku turut berkemas. Kemudian aku ditinggalkan dan cuba teka? HAHAHAHA ( Ketawa keji)

Rumah Hawa itu cuma ada dua buah bilik. Satu Grandbedroom sudah semestinya untuk mak cik ku dan suami barunya dan satu lagi bilik yang sederhana besarnya untuk Hawa…

Mak cik ku tak sampai hati untuk menyuruh ku untuk tidur di ruang tamu, maka dia menyuruh ku membawa beg ku masuk ke bilik Hawa. HAHAHAHA (Ketawa keji dalam hati)

Aku sudah berangan-angan dan merancang bagaimana untuk mengajak Hawa "main pepek". Huh, tapi suami baru mak cik ku itu seorang yang tegas dan disiplin. Makan mesti habis, makan mesti tunggu sembahyang (walau pun aku tak seagama namun aku berpura-pura menadah tangan sebab takut kena marah) Suami baru mak cik ku itu seorang Muslim. Aku bukan. KALAU aku sembahyang pakai colok.

Dan akhirnya tibalah masa tidur, hehehe… tiada apa-apa berlaku… Aku terlalu letih dan terus terlelap di tilam yang telah disediakan oleh mak cik ku. Hawa tidur diatas katilnya manakala aku tidur di atas tilam di atas lantai.

Keesokkan harinya adalah hari Sabtu, cuti. Namun aku bangun awal sebab rasa tak selesa di rumah orang. Hawa masih tidur, jadi aku bangun untuk melihat Hawa…

"Hawa…"

"Hawa…" bisik ku halus ke arah telinganya…

Hawa terbangun dan masih terkial-kial tapi terus tersenyum melihat ku…

"Abang dah bangun ya?"

Belum sempat aku nak mula apa-apa, kedengaran suara tapak kaki mak cik ku datang. Aku terus kelam-kabut lari dan baring ke tilam ku berpura-pura tidur semula. Hawa mungkin faham dan melakukan perkara yang serupa. Mak cik ku menggerakkan ku dan menyuruk kami berdua turun untuk sarapan. Bilik makan di tingkat bawah. Mak cik ku keluar meninggalkan kami dan kami berdua pun turun ke bawah.

Dalam perjalanan turun ke tangga tiba-tiba satu ciuman hinggap di pipi ku, dan Hawa terus berlari-lari anak turun meninggalkan ku terpinga-pinga… Hehehe… Aku ketawa dalam hati ku… Ada chance ni nanti…

Dipendekkan cerita, malam pun tiba. Mak cik ku dan suaminya keluar, pergi tengok wayang katanya dan menyuruh kami berdua tidur awal… Maka kami pun berpura-pura tidur sehinggalah bunyi enjin kereta mereka tak kedengaran lagi…

Hawa membuka lampu dan terus menerjah ke arah ku.

"Bang, kita "main pepek", bang", aku di offer terus…oleh Hawa dan bukan main senangnya hati ku. Maka Hawa pun mengajak ku ke tandas, aku ingin membuka seluarnya tapi dia berkeras nak buka sendiri. Ah, apa bezanya marah ku, Hawa membuka seluarnya dan aku dengan sepantas kilat juga aku terus menyelak faraj Hawa yang putih itu. Tapi dalam pink…Geram sungguh aku melihat farajnya itu… Kemudian Hawa menyuruh ku menjilat dan menghisap farajnya… Aku tak mau, sebab fikir faraj tu tempat kencing je… Kotor. Namun Hawa terus mendesak dan akhirnya aku iya sajalah "Nanti," kata ku…

Hawa membawa ku ke katilnya, di situ Hawa berbaring terlentang dan aku "bermain-main" dengan farajnya sambil menggosok-gosok pelir ku di tilam… Tiba-tiba, Hawa bangun dan kata nak ke tandas, entah kenapa aku mengekorinya… Hawa biarkan saja aku mengikutinya. Dia duduk di atas tandas jenis duduk itu dan mula membuang air… Dengan tidak semena-menanya perasaan curius ku membuak-buak nak tengok macam mana perempuan kencing… Aku pun membuka kangkang Hawa secara tiba-tiba membuatkan Hawa tidak dapat menghalangnya dan aku lihat ada aliran air keluar dari farajnya… Aku merasa takjub dan tiba-tiba perasaan nak jilat faraj itu datang…

Selesai saja Hawa membuang air kecil, kami kembali semula ke katil dan Hawa mengambil posisinya seperti tadi dan aku pun terus "bermain-main" dengan farajnya menggunakan tangan ku saja (Ala-ala Yoni Message gitu)… Kemudian, dengan keberanian yang mencukupi, aku menjilat clitoris Hawa, Hawa Nampak terkejut dan terus memandang ku. Aku juga memandangnya dan dimatanya seakan-akan mahu meminta lebih… Tanpa mengecewakan Hawa, aku mula menjilat lebih keras lagi dan akhirnya menghisap dan mengulum farajnya Hawa… Hawa mengepit kepala ku sambil, tergeliat ke kiri dan ke kanan, ke atas dan ke bawah. Dan akhirnya aku puas, Hawa pun puas…

Aku mengambil hisapan terakhir yang dalam dan selesai.

Hawa memakai seluarnya semula dan aku pun terus baring di tilam ku…

AH, ada sesiapa di kalangan pembaca ada pengalaman hampir serupa dengan ku?

Pastinya ada… Kongsikanlah bersama ku….


 

Nantikan post yang seterusnya….

1 ulasan:

Unknown berkata...

Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
Tumpang Iklan
Abang..seronoknya..
Nak lagi..boleh?
>>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<