Selasa, 29 Januari 2008

Kisah Cinta Monyet Ku

Ada pun aku sudah masuk ke darjah enam sekolah rendah. Hubungan ku dengan Hawa sudah lama renggang. Kami sudah lama tidak "main pepek" lagi. Aku pun sudah ragu-ragu untuk meminta dari Hawa, sebabnya ada saja alasan yang Hawa berikan untuk menolak ajakan ku. Dalam kekecewaan ini, aku mula tertarik kepada budak perempuan lain dalam persekitaran rakan-rakan ku. Ada seorang budak perempuan, comel molek rupa parasnya, tubuhnya juga hebat jika dibandingkan dengan budak-budak perempuan lain yang sebaya. Mana tidaknya, bonjolan di dadanya bukan setakat bonjolan sahaja, namun memang sudah merupakan buah dada!

Fuh, betapa aku sering membayangkan menghisap-hisap buah dadanya itu. Oh, ya! Lupa pula aku, nama budak perempuan itu ialah julie. Mana pun Julie adalah sahabat baik ku. Nah, bertambahlah peluang ku untuk selalu bersamanya. Hahaha (Ketawa Keji). Maka kami berdua selalu meluangkan masa bersama. Masa rehat main sama, masa balik tunggu bas sekolah sama-sama, dah sampai rumah pun selepas saja makan, aku akan berbasikal ke rumah Julie dan membuat kerja sekolah sama-sama juga.

Maka Julie pun semakin rapat dengan ku. Pada suatu hari tinggallah aku dan Julie saja sebab mak bapak dia keluar. Dan sebab aku memang selalu datang rumah untuk buat kerja sekolah, maka kami dibiarkan saja. Maka aku mula la nak memancing-mancing Julie.

"Lik, Lik ada suka ngan sapa-sapa tak?" tanyaku secara tiba-tiba.

"Tak."

"Oh," jawab ku pula seperti orang bodoh.

Jadi aku menyimpan hasrat di hati ku untuk mengajak Julie "main pepek". Aku memberanikan diri. Aku pun mengajak Julie untuk main pepek. Mula-mula Julie berkata aku gila. Namun aku mendesaknya dengan merayu-rayu dan mendiskaunkan permintaan ku akhirnya Julie bersetuju. Dengan syarat jilat aje.

Maka kami berdua mengangkat buku-buku ke bilik Julie. Di sana, aku terus saja mencekup faraj Julie. Julie menolak dan menyuruh ku bersabar. Kemudian Julie duduk di atas katilnya. Aku menarik dan menanggalkan seluar dan seluar dalamnya sekaligus. Dan terus mengangkangkan kaki Julie. Aku pegang farj Julie, aku raba-raba sampai puas. Sangat empuk dan lembuut. Maka aku pun menyembamkan muka ku ke faraj dan mengganas dengan menggosok-gosokkan muka ku di permukaan faraj Julie. Kemudian aku menyelak faraj Julie dan nampak la celah yang indah berwarna daging segar itu.... Apa lagi aku terus saja menerkam, menjilat-jilat, menghisap-hisap faraj Julie itu. Aku buka mulut ku luas-luas dan terus mencekup timbunan faraj Julie yang tembam itu. Aku teringat akan adegan cerita lucah yang ku curi-curi tengok mereka memasukkan zakar kedalam faraj. Maka aku membuka seluar ku dan mengeluarkan zakar ku. Tak cukup tegang untuk intercourse, tapi pada masa tu mana tau nak intercourse. So, aku selak faraj Julie dan letakkan zakar aku macam tu je, dan menggosok-gosok, sambil memeluk Julie. Kira la intercourse palsu. Akhirnya zakar ku berasa seperti kejang-kejang, dan aku puas setelah itu berlaku. Iyalah kan baru darjah enam. Lambat baligh. Tapi Julie dah pernah datang haid. Julie cakap la. Time kami main pepek tu, bersih saja.

Sekian. Nantikan kisah yang seterusnya.

Tiada ulasan: